Contact opnemen

Klantenservice

Betaalmogelijkheden

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij bieden u de volgende betaalmogelijkheden:

Via iDEAL
Na bevestiging van uw bestelling voert u uw bankgegevens in op een beveiligde omgeving en handelt u direct de betaling af met uw eigen bank in uw vertrouwde internet betaalomgeving. Deze betaalmethode is direct beschikbaar voor iedereen die internetbankiert via ABN-AMRO, Fortis, ING, Postbank, Rabobank of SNS. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, u hoeft zich daarvoor niet aan te melden.

Via een eenmalige machtiging
De eenmalige machtiging is een betaalmethode waarbij wij van u online toestemming (machtiging) krijgen om het verschuldigde bedrag van uw rekening te incasseren.

Zelf overboeken
Maximaal binnen 3 dagen na ontvangst van uw bestelling betaalt u de factuur die u per email ontvangt direct na uw bestelling.

PayPal
Dit wereldwijde betaalsysteem, waarbij je unieke banknummer je mailadres is, maakt veilig betalen mogelijk in binnen- en buitenland.

Ontvang ik ook een factuur?
Nadat u uw bestelling geplaatst, ontvangt u van ons per mail een orderbevestiging. Daarop treft u een specificatie aan van uw bestelling en het totaalbedrag met het BTW-bedrag. Deze orderbevestiging is tevens uw factuur.

Veilig winkelen

Waarvoor worden mijn persoonsgegevens gebruikt?
Om u van dienst te kunnen zijn worden uw gegevens opgeslagen in ons systeem. Uiteraard gaat Magvilla hier zeer discreet mee om.

Zijn de betaalmethodes 100% veilig?
Jazeker! Betalen via iDeal is ongevoelig voor fraude.. En ook een eenmalige machtiging of het zelf overboeken is 100% veilig.

Wat is het Thuiswinkel Waarborg?
Dit onafhankelijke keurmerk is opgesteld in samenwerking met de Consumentenbond. Het garandeert goede kwaliteit van onze tijdschriften en een uitstekende service. Mocht het zo zijn dat u en Magvilla het niet eens kunnen worden over een geschil, dan kunt u de hulp inroepen van de Geschillencommissie Thuiswinkel.

Verzending/uitvoering

Wie bezorgt mijn bestelling?
Wij versturen uw bestelling met PostNL, B-post en met DHL pakketservice. Als een bestelling niet door de brievenbus past, versturen wij deze als pakket. Op een postbusadres levert DHL geen pakketten. Wij adviseren u om uw grote bestellingen niet op een postbusadres maar op een regulier adres te laten bezorgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Als u op werkdagen ‘s middags vóór 15:00 uur uw bestelling plaatst, dan wordt deze bestelling nog dezelfde dag aangeboden aan PostNL en DHL Pakketservice. PostNL levert doorgaans binnen 3 werkdagen af. DHL meestal al de volgende dag. Brievenbus post buiten Nederland wordt met B-post verzonden en kan iets langer onderweg zijn. Bestellingen dienen in ieder geval binnen 10 werkdagen te zijn afgeleverd.

Wat als Magvilla niet binnen de gestelde levertermijn kan leveren?
Indien Magvilla niet binnen de gestelde levertermijn kan leveren, wordt u daar voor het verstrijken van de levertermijn op de hoogte gebracht. U ontvangt dan een nieuwe levertermijn, maar u kunt dan ook de overeenkomst kosteloos annuleren.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt, naast uw eigen adres als opdrachtgever, kiezen voor een tweede adres waar u uw bestelling wilt laten bezorgen.

Kan ik tijdschriften in het buitenland laten bezorgen?
Ja, MagVilla levert bijna over de hele wereld tijdschriften.

Zijn alle tijdschriften die ik bestel altijd voorradig?
Normaalgesproken zijn alle tijdschriften die u in de shop aantreft in voorraad en dus te koop. Tenzij er duidelijk staat aangegeven ‘uitverkocht’. Het kan echter heel sporadisch gebeuren dat een tijdschrift om de een of andere reden toch niet leverbaar is. Wij nemen dan contact met u op en overleggen met u of het betreffende tijdschrift nagestuurd kan worden of dat wij het door u betaalde bedrag zo spoedig mogelijk op uw rekening terugstorten.

Als een tijdschrift uitverkocht is, is dat dan tijdelijk niet leverbaar?
Dat verschilt per tijdschrift. Sommige tijdschriften worden wel en sommige worden niet door de uitgever nageleverd. Als u dat van een bepaalde uitgave wilt weten, dan kunt u ons het beste even mailen; post@Magvilla.nl.

Wat moet ik doen als ik mijn tijdschrift(en) ernstig beschadigd ontvang?
U kunt uw bestelde tijdschriften normaal gesproken niet retourneren. Maar als u een of meerdere tijdschriften ernstig beschadigd heeft ontvangen dan kunt u deze – mits deze geen sporen van gebruik vertonen, zo snel mogelijk retourneren. Voeg uw per mail ontvangen orderbon bij met een korte tekst waarom u het tijdschrift retour stuurt. Stuur het tijdschrift naar:
Magvilla
De Trompet 1739
1967 DB Heemskerk
Na ontvangst van het beschadigde tijdschrift sturen wij u dan – mits voorradig – een nieuw exemplaar. Mocht het tijdschrift niet meer voorradig zijn, dan kunt u een ander tijdschrift uitzoeken of vragen of wij het betreffende bedrag terugstorten.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd tijdschrift krijg toegestuurd?
In het geval dat wij u per ongeluk een verkeerd tijdschrift hebben toegestuurd, verzoeken wij u het tijdschrift zo snel mogelijk te retourneren. Om te achterhalen waarom u een ander tijdschrift heeft ontvangen, is het belangrijk dat u de per mail ontvangen orderbon bijsluit en op de achterkant aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen. Vermeld hierbij de titel en het editienummer en stuur het naar:
Magvilla
De Trompet 1739
1967 DB Heemskerk
Na ontvangst van het het verkeerd gestuurde tijdschrift sturen wij u dan – mits voorradig – het juiste exemplaar. Mocht het tijdschrift niet meer voorradig zijn, dan kunt u een ander tijdschrift uitzoeken of vragen of wij het betreffende bedrag terugstorten.

Kan ik een datum kiezen waarop mijn bestelling bezorgd zal worden?
Ja, dat kan, dankzij onze uitgestelde verzending. Jij bepaalt wanneer wij jouw bestelling met de post meegeven.

Kan ik kiezen op welk moment van de dag mijn bestelling bezorgd zal worden?
Nee, die mogelijkheid bieden wij niet. Echter doen we bijna altijd onze bestellingen in een of meerdere enveloppen zodat je er niet voor thuis hoeft te blijven

Ik heb zojuist besteld, maar heb spijt van mijn keuze. Kan ik de bestelling nog annuleren?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. U kunt het bestelde tijdschrift dus ook niet retourneren.

Kan ik mijn tijdschriftbestelling in cadeaupapier laten inpakken?
Ja dat kan. Wij pakken uw tijdschrift(en) in een fraai papier in.

Klachten

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wanneer u klachten heeft over uw bestelling dient u deze klacht, volledig en duidelijk omschreven binnen bekwame tijd nadat u de klacht heeft geconstateerd kenbaar te maken bij Magvilla. Dit kunt u schriftelijk doen aan:
Magvilla
De Trompet 1739
1967 DB Heemskerk
of per mail naar post@Magvilla.nl.
Bij Magvilla ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Magvilla binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Herroepingsrecht

Kan ik mijn bestelling ontbinden?

Volgens de algemene voorwaarden Thuiswinkel kunnen overeenkomsten niet worden ontbonden voor losse kranten en tijdschriften.

Bestelproces

Het bestelproces bij MagVilla bestaat uit 4 stappen:

Stap 1, winkelwagen
Hierin staat een overzicht van uw bestelling. U kunt aantallen wijzigen of artikelen verwijderen

Stap 2, Uw gegevens
Hierbij wordt gevraagd om de noodzakelijke gegevens om uw bestelling uit te voeren. Tevens kunt u aangeven of het een kadobestelling betreft en een afwijkend afleveradres opgeven.

Stap 3, Orderoverzicht
Het orderoverzicht is uw laatste controle van uw bestelling

Stap 4, Betalen
Betalen kan via iDeal, eenmalige machtiging of zelf overschrijven. Betalingen worden verwerkt door Buckaroo te Utrecht. Na betaling is uw bestelling definitief en is er een overeenkomst tot stand gekomen.

Kosten & BTW

Alle genoemde prijzen zijn inclusief 9% btw (tenzij anders vermeld) en exclusief eventuele verzendkosten. Voor Nederland bedragen de verzendkosten € 3,95 inclusief btw per bestelling. Bestellingen boven € 40,00 worden gratis verzonden. Voor leveringen buiten Nederland gelden andere tarieven, afhankelijk van het land van bestemming.

Klantenservice

+31 251 760 102

Klantenservice

+31 251 760 102