Emerce (181-2020)

Emerce (181-2020)

 14,95

 14,95

In deze editie

CEO en medeoprichter Balr./433/Wannahaves Juul Manders: ‘We worden een subscription first-platform’ – Workshop: Aan de slag met duurzamere E-commerce – Case: 3D viewing rooms op dutch design week – Feature: Hoe internetfenomeen Qanon viraal kon gaan

Uitverkocht

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter

Over het magazine Emerce

Blijf op de hoogte van de laatste trends in online business, media en marketing.Innovatieve marketingcases, nieuwe internetprojecten, e-commerce concepten, de belangrijkste ontwikkelingen, trends, interviews, cijfers, onderzoeken en benchmarks. Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Gewicht 0.179 kg
Taal

Nederlands

Frequentie

9 x per jaar

Aantal pagina's

82

Titels

EMERCE BV

Editienummer

181-2020

Verschenen op

23-12-2020

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Emerce (181-2020)” te beoordelen
Winkelwagen
Scroll naar top