Emerce (166-2018)

Emerce (166-2018)

 8,95

 8,95

In deze editie

Tencent: van copycat naar wereldmacht- Workshop: persoonlijker loyaltyprogramma’s- E-commerce: de meest innovatieve e-commerce professionals van Nederland- Marcel Peters: CEO en oprichter Bundles- Max Klijnstra: co-CEO en medeoprichter Otrium

 

Uitverkocht

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on email
Share on twitter

In deze editie

Tencent: van copycat naar wereldmacht- Workshop: persoonlijker loyaltyprogramma’s- E-commerce: de meest innovatieve e-commerce professionals van Nederland- Marcel Peters: CEO en oprichter Bundles- Max Klijnstra: co-CEO en medeoprichter Otrium

 

Over het magazine Emerce

Blijf op de hoogte van de laatste trends in online business, media en marketing.Innovatieve marketingcases, nieuwe internetprojecten, e-commerce concepten, de belangrijkste ontwikkelingen, trends, interviews, cijfers, onderzoeken en benchmarks. Emerce is onmisbaar voor beslissers in online business, media en marketing. Zorg dat u vooroploopt.

Gewicht 0.179 kg
Taal

Nederlands

Frequentie

9 x per jaar

Aantal pagina's

82

Titels

EMERCE BV

Editienummer

166-2018

Verschenen op

6-22-18

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Emerce (166-2018)” te beoordelen
Winkelwagen
Scroll naar top